Коллекция решений и диагностических данных
Данное средство обнаружения продуктов устанавливает на устройство Microsoft Windows программное,которое позволяет HP обнаруживать продукты HP и Compaq и выполнять сбор данных о них для обеспечения быстрого доступа информации поддержке решениям Сбор тех. данных по поддерживаемым продуктам, которые используются для определения продуктов, предоставления соответствующих решений и автообновления этого средства, а также помогают повышать качество продуктов, решений, услуг и удобства пользования.
Примечание: Это средство поддерживается только на компьютерах под управлением ОС Microsoft Windows. С помощью этого средства можно обнаружить компьютеры и принтеры HP.
Полученные данные:
- Операционная система
- Версия браузера
- Поставщик компьютера
- Имя/номер продукта
- Серийный номер
- Порт подключения
- Описание драйвера/устройства
- Конфигурация компьютера и/или принтера
- Диагностика оборудования и ПО
- Чернила HP/отличные от HP и/или тонер HP/отличный от HP
- Число напечатанных страниц
Сведения об установленном ПО:
- HP Support Solutions Framework: служба Windows, веб-сервер localhost и ПО
Удаление установленного ПО:
- Удалите платформу решений службы поддержки HP с помощью программ установки/удаления на компьютере.
Требования:
- Операционная система: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10
- Браузер: Google Chrome 10+, Internet Explorer (IE)10.0+ и Firefox 3.6.x, 12.0+
Компания HP компилирует ваши результаты. Это может занять до 3 минут, в зависимости от вашего компьютера и скорости подключения. Благодарим за терпение.
Связанные видео
Название ноутбука
HP PAVILION DV7
Для операционных систем
Windows 10 x64
Устройства
ноутбука HP PAVILION DV7
Драйвера PAVILION DV7 для Windows x64
Драйвера PAVILION DV7 для Windows x86
Драйвера PAVILION DV7 скачать для Windows 10 x64
Устройства |
ОС |
ID |
Inf |
Ссылка |
---|---|---|---|---|
Microsoft Surface ACPI-Compliant Control Method Battery 1.2.28.0
|
Windows 10 x64 Windows 8.1 x64 |
*PNP0C0A ACPIPNP0C0A ACPIVEN_PNP&DEV_0C0A |
SurfaceACPIBattery.inf | Скачать |
@SeyfaddinKamal,
Welcome to the HP Forums!
Thank you for posting your query on this forum, it’s a great place to find answers.
I reviewed your post and I understand that you are looking for drivers for your computer.
Don’t worry, I assure you I will try my best to get this sorted.
I recommend you download and install HP support assistant from the below link and it will automatically download and install all the latest drivers available for your computer.
https://www8.hp.com/in/en/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html?jumpid=va_r602_in/en/any/psg/p…
Here is how it is done.
-
Click My devices in the top menu, and then click Updates in the My PC or My notebook pane.
-
Click Check for updates and messages to scan for new updates.
-
Review the list of updates. Updates with a yellow information icon are recommended. Updates with a blue information icon are optional.
-
Click the update name for a description, version number, and file size.
-
Select the box next to any updates you want to install, and then click Download and install.
-
Perform any other update management actions as needed.
-
Postpone an update: Click Remind me, and then select a time preference.
-
Delete an available update: Click the Delete icon
to remove the update from the list and record it in the action log.
-
Review updates status: Click Action log below the list to view installed, postponed, or deleted updates.
-
Let me know how it goes and you have a great day!
If you wish to show appreciation for my efforts, mark my post as Accept as Solution. Your feedback counts!
Cheers!
The_Fossette
I am an HP Employee
@SeyfaddinKamal,
Welcome to the HP Forums!
Thank you for posting your query on this forum, it’s a great place to find answers.
I reviewed your post and I understand that you are looking for drivers for your computer.
Don’t worry, I assure you I will try my best to get this sorted.
I recommend you download and install HP support assistant from the below link and it will automatically download and install all the latest drivers available for your computer.
https://www8.hp.com/in/en/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html?jumpid=va_r602_in/en/any/psg/p…
Here is how it is done.
-
Click My devices in the top menu, and then click Updates in the My PC or My notebook pane.
-
Click Check for updates and messages to scan for new updates.
-
Review the list of updates. Updates with a yellow information icon are recommended. Updates with a blue information icon are optional.
-
Click the update name for a description, version number, and file size.
-
Select the box next to any updates you want to install, and then click Download and install.
-
Perform any other update management actions as needed.
-
Postpone an update: Click Remind me, and then select a time preference.
-
Delete an available update: Click the Delete icon
to remove the update from the list and record it in the action log.
-
Review updates status: Click Action log below the list to view installed, postponed, or deleted updates.
-
Let me know how it goes and you have a great day!
If you wish to show appreciation for my efforts, mark my post as Accept as Solution. Your feedback counts!
Cheers!
The_Fossette
I am an HP Employee